Usluge - Podrška poslovanju

Podrška poslovanju

Podršku poslovanju dijelimo na softverski i hardverski dio.

Ako imate problema sa softverom na vašem računalu možemo se povezati programom za daljinsko upravljanje i dijagnosticirati uzrok problema. Koristimo TeamViewer softver za daljinsko spajanje.

Na vaše računalo se možemo povezati i van vašeg radnog vremena kako vas ne bi ometali u vašem radu. Time se najčešće rješavaju problemi kao što su: čišćenje računala od malicioznih programa, podešavanje E-mail klijenata, instalacije i podešavanja novih programa, itd.

Kome je namijenjen:
S1 opcija je namijenjena klijentima koji žele da im se brzo i učinkovito otkloni softverski kvar na računalu.
Ne znam što ne radi:
Nije problem, spojit ćemo sa na vaše računalo i besplatno odraditi dijagnostiku te u dogovoru s vama odlučiti što i kako dalje.
Što sve sadrži:
Paket uključuje spajanje na vaše računalo pomoću programa za daljinski pristup i rješavanje softverskih problema koje ste prijavili, a mogu se ovim putem riješiti.
Kvar nije otklonjen:
Ako se problem ne može riješiti na ovaj način dolazimo na lokaciju i naplaćujemo samo razliku između S1 opcije i S2 opcije. Ukoliko vrijeme popravka prelazi ugovoreni vremenski okvir, mi ćemo vas kontaktirati i dogovoriti nove uvjete na obostrano zadovoljstvo.
Kako da ga naručim:
Možete ga naručiti ovdje.
Cijena:
Cijena ovisi o tome da li imate kod nas hosting paket i koliko sati (3/6/9) želite imati uključeno u podršku kroz godinu. Usporedbe svih cijena opcija možete pogledati ovdje.

Servis hardvera